Joo, eli nyt hetkeksi tyssäsi tämä tarinablogi. Koneeni nimittäin kaatui, enkä saa sinne mitään Simsiä asennettua. Toisin sanoen minulla ei ole nyt omaa konetta (okey, tämä on miniläppäri, joka ei tosiaan jaksa mitää peliä pyörittää!). Minulle ollaan tekemässä konetta, mutta siihen menee aikaa. Peli on nyt erään toisen koneella enkä voi siellä ravata kaiken aikaa - koneen omistajakin tarvii sitä :D 

Suunnitelmani meni siis pieleen. Voinen paljastaa ne, kun kerta meni pieleen... Olin suunnitellut Savannah'n päänmenoksi rakastumista yh-isään (jolla siis kolme taaperoa ja yksi lapsi), muuttoa hienoon taloon (jonka olin jo muokannut hienoksi!) ja yhteinen lapsi isän kanssa. Isä oli Emil Dandico, lapsi Lace ja kolmostaaperot Caleb, Lily ja Katie. Mutta phiuh, sinne meni. Isän perheineen loin ihan Savannah-noitaa varten. Siksi, koska Emit Relevart ei lämmennyt Savannah'lle. Olisin testiny lemmenloitsua, mutta loin Emilin perh. ennen kuin akka oppi loitsun. Olin vähä kärsimätön. Niin! Ja vein Savannah'n yliopistoonkin!!

- Quincy